Not Malaysian,Translate here

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Pages

Saturday, May 22, 2010

Info Minda

Mungkin kenyataan nie pelik..........top nk cakap gak kat korag semua.....nie pasal ayam dan amat penting untuk korag tau hal nieeee.......jgn abaikan pesanan nie........
korang tau tak yg ayam nie akan hasilkan telur yg lebih besa jika jeng jeng jeng......
suspen sikit bg kat korg

Jika hari sentiasa siang maka ayam akan hasilkan telur yg lebih besar....
tapi sbb ape ek????
leh x korg bgtau kat aku kenapa
telur ayam nie besa kalau hari sentiasa siang...
nk jugak tau kenapa


bukan ker lau hari siang lama sgt ayam tu akan jd mcm ayam kat atas nie
hehehehehehe
bukan telur yg jd besa tp ayam yg hilang bul;u n makin kurus sbb hangus
hahahahahaha





   

3 comments:

malaylifestyle said...

ayam tak tutp aurat!!!!!!

capital_B said...

bese ah zaman skung...ayam po nok melawo gok...ingat ko jewp????

Arjuna Timur said...

melawa ker tu
xtutup aurat lar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails