Not Malaysian,Translate here

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Pages

Thursday, May 27, 2010

Aku Paling Suke!!!!!!!!!!!!!!!

# Makan Nasik Ayam
   kalau ade orng yg belanje....baru pas makn pun aku sggup ag makn kalu ade org balnje lar...
   lau x ikat perut lar mcm biasa...enak makn free nieee...


# Kuar Jalan-jalan
   nie lau ade yg bawk aku melancong tnpa perlu kuarkan sesen pun duit...lau dapt g pulau sipadan ag
   best...nikmat asenya ....siap nek bot laju ag...pergh...memag syok...nek lak banana tu...mcm mat saleh
   jer asenya....


# Dapat Tidur Sepanjang Hari
   nie memang yg paling aku suke wat lau aku ade kat umah...tido...tido n tido ntido n tido.......nikamt gile...
   telinga sumbat dgn mp3...ag masyuk...xdgr mak membebel pgl suh  bgn....mals nk wat keje lar...nk rehat jer...
   lau pgl makn aku kuar ar...telinge leh dgr lau bab makan nie....


# Main Ragbi.....
   memag best sbb dapt lepaskan perasaan marah kat pasukan lawn....salh satu care dari bergaduh....dapt 
   chatkan tubuh badan gak...leh belasah org smbil men ragbi...dah puas belash pastu mintk maaf lak dah bis game...dorg xperasan yg kite lepaskan geram kat dorg...sumbang tenaga marah kat dalm game nie best....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails