Not Malaysian,Translate here

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Pages

Monday, May 24, 2010

Bile Dunia Dekat Kiamat


Apabila cinta mula berputik..maka xkenal rupa atau jenis...
lihat gmbar diatas



terlebih manje..."sejuk lar mama...kat sini hangat sikit"
utamakan keselamatan.....
"sebelum berperang kita mesti pakai topi keselamatan...fhm skuad"
"fhm tuan,arahan diterima"

"jgn jeles k kat kite...kite syg dia sgt2 tau..."
nie lar yg org kata kecantikan bukan hanya kuaran tp cantik di dalam yg penting...
( tue pun lau cantik lar )



ade sesiapa perlukan baby???
contact kat no nie...0145323104...
harge leh runding mengikut berat dan warna kulit...



jgn lakukan ini pada baby yang anda beli dari saya k...
anda tidak akan dapat claim insuran tentang kejadian nie k..



mana lar aku punye tenggiling nie...
ade misi penting nk di laksanakan nie



kenapa ka cium aku punye...
tau lar bau dia wangi sbb pakai one drop perfume...
nk minyak wangi datang umah aku k..

wau...
ape tue????
eh kenapa syg punye lain dari abg punye???
"sebb abang kan laki ..... "

jgn isau k
xmasukkkn dalm blog k....
senyumm luah2 kkk...
wat aksi yg paling menarik k...
smile....

ka penipu lar tupai...
aku baru nk makan kucing niee...
aku bagitau kat mak aku...
mak tupai penipu...
jahat lar dia nieee...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails